تم نقل المنتدي لموقع اخر
http://phar3na.totalh.net

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

تم نقل المنتدي لموقع اخر
http://phar3na.totalh.net
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

للخبراء فقط ان وجدوا !! يا ريت بلاش وسطاء

5 مشترك

للخبراء فقط ان وجدوا !! يا ريت بلاش وسطاء Empty للخبراء فقط ان وجدوا !! يا ريت بلاش وسطاء

مُساهمة من طرف Mohsen 2016-02-16, 3:37 pm

ملخص الموضوع انى شغال مع مجموعه من اكتر من 5 سنينفى مكان اتصرف عليه اكتر من 750 الف جنيه والحمد لله وصلنا للسرداب الرئيسيى للمكان (المكان ملكى) به 8 غرف و اخر السرداب فى طبه بتنزل على سلالم و سرداب تانى المكان غنى بما لا يتخله عقل فعلا المهم ان كل واحد بوصفله المكان بيتكلم فى مليارات .. ملحوظه لم يتم فتح اى غرفه حتى الان ماعدا 3 تماثيل بازلت اثناء تفريغ السرداب من الرمال انا مش وسيط انا واحد من الاصحاب المكان و اللى صارفين عليه اللى عايزه حد يكون تبع سفاره او بعثه معروفه اسأل عليها قبل ما ينزل او يتكلم و يقولى فعلا فى حد ممكن يدفع المبالغ دى ولا كله كلام لان اللى عندى مش كلام والله يشهد على كلامى

Mohsen

ذكر

للخبراء فقط ان وجدوا !! يا ريت بلاش وسطاء Empty رد: للخبراء فقط ان وجدوا !! يا ريت بلاش وسطاء

مُساهمة من طرف حماده المصرى 2016-02-17, 1:03 am

سفاره المانيه راسلنى للضروره لو سمحت للجديه فقط واتس اب 01282974675

حماده المصرى
عضو

ذكر

للخبراء فقط ان وجدوا !! يا ريت بلاش وسطاء Empty رد: للخبراء فقط ان وجدوا !! يا ريت بلاش وسطاء

مُساهمة من طرف الكنج 2016-02-18, 9:20 am

متاكد ان تبع سفاره المانيه

الكنج
عضو صديق

ذكر

مُساهمة من طرف حماده المصرى 2016-02-18, 4:28 pm

ايوه يا باشا ايه المشكله فى كده تواصل معى وقول ايه طلباتك واعرف طلباتى

حماده المصرى
عضو

ذكر

مُساهمة من طرف الكنج 2016-02-19, 5:34 pm

ياريت رقمك اللي شغال واتس اب للمراسله

الكنج
عضو صديق

ذكر

مُساهمة من طرف الكنج 2016-02-20, 7:54 am

طبعا موجود السفارات اللي بتدفع لو عاوز تخلص الموضوع داه سيب رقمك يكون شغال واتس او ايميلك

الكنج
عضو صديق

ذكر

مُساهمة من طرف Mfaroook 2016-02-20, 9:27 pm

السفاره الامريكيه والايطاليه لو فعلا مظبوط هاتقعد اولا مع مندوبين من السفاره شغلك تمام معاد تنفيذك داخل السفاره التواصل 01062500005

Mfaroook
عضو

ذكر

مُساهمة من طرف rohee6feek 2016-02-29, 3:55 pm

بص يا استاذ محسن انا مش بشكك ف مصادقيه الوسطاء الموجودين ولا اي شيء لكن ف كل المواقف اللي حضرتها ايوة سعر المقابر ممكن تعدي المليار بس ف حاله ايه بقي
السعر بيكون بالجنيه المصري  
يعني مقبرة مش غاليه بتعمل 100 مليون دولار او يورو لما تيجي تحولهم يوصل المليار
مقبرة اغلي الاسعار بتكون من 100 ل مثلا 300 او 400 او 500 مليون  لما تيجي تحولهم بتعدي قيمه المقبرة ل المليار
لكن اللي يقولك مقبرة تعدي مليار بالعمله الاجنبيه قوله انت بطييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييخ   الا اذا كانت ملوك زي خوفو خفرع منقرة حتشبسوت رمسيس نفرتيتي كليوباترا  ايوة ممكن توصل بس ليه المقابر دي بتعدي
لاني قيمتها اصلا علميه مش مجرد اثار وبس  والغرب بيهتم بالعلم وعارفين ازاي هيوصلو للعلم من المقابر دي وفيها اسرار بتقدم اللي يعرفها لسنين قدام
لكن طبعا ف حالتك انت تختلف لانك 8 غرف واحتمال الغرف كلها مليئه بالخير او بعض الغرف فارغه المهم ان لها قيمه كبيرة اضرب كل غرفه لها قيمه مثلا سعرها ع الاقل 200 مليون دولار اضربهم ف 8 هيبقي مليار و 600 مليون دولار او يورو وقابل للزياده طبعا حولهم بقي للجنيه المصري هيبقي حوالي 10 مليار
نيجي بقي لطرق التنفيذ  اللي يقولك انك بتقعد ف السفارة وتاخد فلوسك مفيش الكلام ده السفارة مش بتظهر ف اي اتفاق الا وقت التنفيذ وبس وبيتم التنقيب بتطرق قانونيه
اللي يقولك المانيه روسيه اسرائيليه ايطاليه امريكيه مفيش غير اتنين وبس ف مصر بيشيلو وبيشيلو بطرق قانونيه  وممنوع ذكر اسمائهم ف اي اتفاقيات الا وقت ماكل واحد ياخد فلوسه
الوسيط اللي يقولك انا تبع جهه المانيه قوله عرفت منين كلمت السفير الالماني شخصيا ولا مجرد الوسطاء قالولك كده سيبك من اي هري ف هري ع الفاضي اللي بيوصل للجهه شخصيا مش بيظهر ولا بيتواجد علي منتديات لكن بيكون ليه ناس مخصصه لكده لانه وقتها مش بيتعامل وسيط ده بياخد منك الحاجه ويتاجر ع السفارة  وف نفس الوقت بيكون وسيط يعني مستفاد من الطرفين
نيجي بقي لموضوعك المهم
انت عايز تعرف سفارة ايه ومين اللي هيشيل وكده طبعا  اللي هيقولك بمجرد كلام بتسمعه ده يبقي بيضحك عليك ويضيع وقت
مجرد كلام مش هيفيد انا مش هقولك اشيل المكان واعملك من البحر طحينه
انا عايز ال 3 تماثيل بس ومن خلال التماثيل دي لو سليمه قدامك اختيارين يا اما تخلص وتجرب التنفيذ ف ال3 تماثيل دول يا اما هطلب منك تصورلي جداريات اللي وصلتلها ومن خلالها هقدر اوصل لقيمه المكان ووقتها هجبلك سعر واجبلك اللي يشيل ومش مطلوب منك اي شيء تاني نهائي غير التصوير بس اللي هطلبه
اقرا كلامي وتفهمه وانا تحت امرك
طبعا انا هتغاضي عن بوستاتك ومواضيعك اللي كنت بتطلب فيها تجار تشتري مقابر ف اسيوط او وفك لوحات جداريه ومذكرتش فيهم انك صاحب الحاجه لكن كنت وسيط
وف الاخر انا بقدم احترامي واعتذاري لاي شخص  وعضو ممكن اكون غلطه بحقه دون قصد

rohee6feek
عضو أخ

ذكر

- مواضيع مماثلة