تم نقل المنتدي لموقع اخر
http://phar3na.totalh.net

مطلوب خبير

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

default مطلوب خبير

مُساهمة من طرف الاستاذ البرنس في 2016-02-05, 12:24 am

مطلبوب خبير للتحقق من اثريه مقبره فرعونيه
التواصل
عن طريق
01007017379

الاستاذ البرنس

ذكر
عدد الرسائل : 1
العمر : 26
نقاط : 5983
تاريخ التسجيل : 05/02/2016

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: مطلوب خبير

مُساهمة من طرف الامبراطور في 2016-02-06, 4:12 am

ابعت الفيديو0015147002340

الامبراطور
عضو صديق

ذكر
عدد الرسائل : 33
العمر : 41
نقاط : 10343
تاريخ التسجيل : 28/11/2014

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: مطلوب خبير

مُساهمة من طرف ashraf في 2016-02-24, 5:30 pm

التواصل على الواتس 01111998412

ashraf

ذكر
عدد الرسائل : 5
العمر : 47
نقاط : 5785
تاريخ التسجيل : 24/02/2016

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: مطلوب خبير

مُساهمة من طرف حماده المصرى في 2016-02-24, 10:54 pm

موجود معانا خبير ومكتشف مقابر وغرف ملكيه للتواصل على الايميل dollyahmed609@yahoo.com

حماده المصرى
عضو

ذكر
عدد الرسائل : 24
العمر : 30
نقاط : 10196
تاريخ التسجيل : 13/12/2014

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: مطلوب خبير

مُساهمة من طرف rohee6feek في 2016-02-27, 10:25 am

خبير ومكتشف مقابر ومكتشف غرف ملكيه
الثلاث تخصصات مخ مقابر الملوك تلفه برايك ل ثلاث اشخاص ولا ايه
طيب الخبير ممكن يكتشف الاصلي من المضروب
طيب ومكتشف المقابر مينفعش يكتشف المقابر الملكي ولا تخصص

rohee6feek
عضو أخ

ذكر
عدد الرسائل : 91
العمر : 28
نقاط : 12971
تاريخ التسجيل : 19/03/2014

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: مطلوب خبير

مُساهمة من طرف الكنج في 2016-02-27, 10:30 pm

هههههههههه انا تاريخ ياابني

الكنج
عضو صديق

ذكر
عدد الرسائل : 35
العمر : 29
نقاط : 6465
تاريخ التسجيل : 22/12/2015

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: مطلوب خبير

مُساهمة من طرف mr.mohammed في 2016-03-25, 3:28 pm

وانا تحت امرك 01026403365 دكتور محمد عز الدين

mr.mohammed
عضو

ذكر
عدد الرسائل : 17
العمر : 28
نقاط : 5573
تاريخ التسجيل : 18/03/2016

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: مطلوب خبير

مُساهمة من طرف rohee6feek في 2016-03-25, 4:51 pm

ههههههههههههههههه ع فكرة دكتور ب dr مش mr

rohee6feek
عضو أخ

ذكر
عدد الرسائل : 91
العمر : 28
نقاط : 12971
تاريخ التسجيل : 19/03/2014

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: مطلوب خبير

مُساهمة من طرف محمد العلاويين في 2016-03-26, 6:52 am

rohee6feek انا عاجبنى كلامك على فكرة وربنا يسترها عليك وفعلا حقيقى مع احترامى للجميع معظم الى هنا بل ومعظم اللى بيجرى فى الاثار لاما نصاب او جاهل كداب عايز يرزق بالعفية او ظياط بيظيت فى الظيته(مره تلقاه تاجر مره وسيط ومره صاحب مقبره ) وعلشان كده صدق المثل اللى قال ولاد الحرام مخلوش لاولاد الحلال حاجة انا مش عارف اقول ايه بصراحة بس الكدب ملوش رجلين والنصب ليه الف رجل يجرى بصاحبهم على جهنم بأذن الله (انا مش بقطع رزق حد بس ياريت الناس بايع او مشترى تتحرى الصدق والامان ومش معنى كده انك تكون عبيط وتدى سرك لى قدامك ولكن لاتبالغ فى المور ومتفخمش الحوارات ومبتقاش الحاجة شمال وانت عارف وتوجع قلب اللى قدامك ده بالنسبة للبايع اما المشترى يارت ميعملش حوارات ويقلك منى للوزير الفلانى ومن للسفارة وقعدة مع السفار وجه اجنبية والكلام الهتش ده كله وفى الاخر يطلع منه لله(ربنا موجود)


يارت بجد وانا بقولها 99% مننا كدابين ونصابين وهتاشين وبتوع حوارات وكل انسان عارف نفسه وبلاش جدال وكبرياء وكدب تانى


بقول يارت نرجع للحق والصدق والامانة فى القول او الفعل
( يعنى مثلا معاك تاجر بجد قول معاى تاجر ممعكش قول ممعيش وهشوفلك تاجر حتى تكون انت هنا خيرت صاحب البضاعة وهو حر)
(معاك شغل شمال قول معاى شغل ومش متأكد منه عرف التاجر انك شاكك ان الشغل الى انت بعتهوله شمال متكدبش وتقول نزلت المقبرة بنفسى)

بس بجد بقل الناس الشمال الشمال بجد حرام عليك انت وقفتو حالكم بأديكم بل ووقفتو حال الناسي اليمين معاكو
وارجع (لانه ولاد الحرام خلو الناس تخاف من ولاد الحلال)
حسبنا الله ونعم الوكيل
ومحدش هياخد حاجة الا بأذن الله فخذ رزقك برضى من الله ولا تأخذه بسخط من الله عليك

اسئل الله ان يصلح امرى كله وان يغنينى بحلاله عن حرامه وبفضله عمن سواه

محمد العلاويين
عضو صديق

ذكر
عدد الرسائل : 37
العمر : 34
نقاط : 10057
تاريخ التسجيل : 29/12/2014

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: مطلوب خبير

مُساهمة من طرف rohee6feek في 2016-03-26, 8:47 am

محمد العلاويين كتب:rohee6feek  انا عاجبنى كلامك على فكرة وربنا يسترها عليك  وفعلا حقيقى  مع احترامى للجميع   معظم الى هنا  بل ومعظم اللى بيجرى فى الاثار  لاما  نصاب او جاهل كداب  عايز يرزق بالعفية  او  ظياط بيظيت فى الظيته(مره تلقاه تاجر  مره وسيط  ومره صاحب  مقبره )   وعلشان كده  صدق المثل اللى قال ولاد الحرام  مخلوش لاولاد الحلال حاجة انا مش عارف اقول ايه بصراحة  بس  الكدب ملوش رجلين والنصب ليه الف رجل  يجرى بصاحبهم على جهنم بأذن الله (انا مش بقطع رزق حد  بس ياريت الناس  بايع او مشترى تتحرى  الصدق والامان ومش معنى كده انك تكون عبيط وتدى سرك لى قدامك ولكن لاتبالغ فى المور  ومتفخمش الحوارات  ومبتقاش الحاجة شمال وانت عارف  وتوجع قلب اللى قدامك ده بالنسبة للبايع  اما المشترى  يارت  ميعملش حوارات ويقلك منى للوزير الفلانى  ومن  للسفارة    وقعدة مع السفار  وجه اجنبية  والكلام الهتش ده كله  وفى الاخر  يطلع  منه لله(ربنا موجود)


يارت بجد  وانا بقولها 99% مننا  كدابين ونصابين  وهتاشين وبتوع حوارات  وكل انسان عارف نفسه وبلاش جدال وكبرياء وكدب تانى


 بقول  يارت  نرجع للحق والصدق والامانة فى القول  او الفعل  
    ( يعنى مثلا معاك تاجر بجد قول معاى تاجر  ممعكش قول ممعيش  وهشوفلك تاجر  حتى  تكون انت هنا خيرت صاحب البضاعة  وهو حر)
    (معاك شغل شمال  قول معاى  شغل  ومش متأكد منه  عرف التاجر انك شاكك ان الشغل الى انت بعتهوله شمال  متكدبش وتقول  نزلت المقبرة بنفسى)

بس  بجد بقل الناس الشمال الشمال  بجد حرام عليك انت وقفتو  حالكم بأديكم بل ووقفتو حال الناسي اليمين معاكو  
 وارجع   (لانه ولاد الحرام   خلو الناس تخاف من ولاد الحلال)
     حسبنا الله ونعم الوكيل
 ومحدش هياخد حاجة الا بأذن الله  فخذ رزقك  برضى من الله ولا تأخذه بسخط من الله عليك

         اسئل الله  ان يصلح امرى كله وان يغنينى بحلاله عن حرامه  وبفضله عمن سواه

اولا انا شاكر جدا لحضرتك لرايك فيا
بخصوص كلامك الجميل انت قولت كل حاجه المفروض تتقال ربنا يحميك وتسلم ايدك ودماغك اللي فكرت
تقبل مروري وبشكرك لتاني مرة

rohee6feek
عضو أخ

ذكر
عدد الرسائل : 91
العمر : 28
نقاط : 12971
تاريخ التسجيل : 19/03/2014

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى